Sabtu, 15 Oktober 2011

Aku dah kahwin! : Penghargaan & Ringkasan (Part 3:Outro)

Ada 2 orang yang aku sangat berterimakasih sempena perkahwinan ku ini.


  • Mak
Ibuku ini menyiapkan hampir semua persiapan perkahwinan ini. Dari hantaran, doorgift, katering dan pengaliran tunai, semua dibawah urusannya, Baju pengantin aje tidak. Aku masih 'berhutang tunai' dengannya, Alhamdulillah juga, duit pemberian tetamu 'cover' 70% untuk pembelanjaan kenduri.

Terimakasih mak. Sayang mak.




  • Abah
Sekitar April, kami kebingungan untuk mencari rumah. Pada mulanya kami hanya ingin menyewa apartment di sekitar Damansara yang mana sewanya sekitar RM700. Tapi alhamdulillah, abah menawarkan 'rumah keduanya' di Taman Subang Murni. Rumah teres 2 tingkat, 4 bilik dan sangat luas untuk kami berdua, siap dengan kelengkapan perabot; sofa, meja, katil. aircon, tv, rak buku. Apa yang perlu kami lakukan cuma perlu 'sambung sewa' sahaja, tanpa bayar deposit rumah.

Terimakasih abah. Sayang abah. 



Ringkasan : Kisah Aku dan Dia


How I Met Her Series

  1.  How I Met Her (Part 1)
  2. How I Met Her (Part 2)
  3. How I Met Her (Part 3)
  4. How I Met Her (Part 4)
  5. How I Met Her (Part 5-Final)
Pre Wedding
  1. Aku dah kahwin! (Part1)
  2. Aku dah kahwin! (Part 2)
  3. Aku dah kahwin! : Penghargaan (Part 3:Outro)

Terimakasih semua!


Tiada ulasan: