Isnin, 6 Mei 2013

Lama Sungguh Tidak Kemaskini Blog Ini.


  1. Kali terakhir saya kemas kini blog ini adalah pada 3 bulan lepas.
  2. Saya mula malas menulis blog selepas saya semakin rajin menghasilkan karya muzik yang terbaru. Macam semua idea kreatif saya mengalir ke muzik, bukan untuk menulis lagi.
  3. Juga saya semakin sibuk dengan famili. Jikalau ada masa terluang pun, saya akan fokus pada muzik.
  4. Apatah lagi cara saya menulis sangat rumit ; tulis tangan di buku sebelum taip kembali di sini. Sangat leceh.
  5. Saya masih tiada idea untuk menulis. Saja nak eksperimen dengan penulisan terus menggunakan 'titik peluru' sebegini.
  6. Saya berniat untuk kemaskini sekurang-kurangnya sebulan sekali, atau paling kerap, 2 minggu sekali.
  7. Anak saya, masuk bulan depan (Jun) 19 haribulan, akan berusia 1 tahun. Sungguh cepat masa berlalu.
  8. Semalam baru habis Pilihanraya Umum ke 13, saya sebagai penyokong PR agak berpuas hati dengan peningkatan undi secara keseluruhan.
  9. Dari segi muzik, saya masih dalam proses adunan (mix) lagu Mawarni, nyanyian juara Sajakiri Vokal Musim Kedua, Safwan Idham Ramlan.
  10. Juga masih saya memikirkan apa yang harus saya kemaskini dalam blog sajakiri.com.

Tiada ulasan: