Isnin, 2 Ogos 2010

Awek saya suruh

1. Muhammad Aminullah (Nusa Subang)


SPM 2011 (7A 1B)


Bahasa Melayu........A
Mathematics...........A
Additional Math......A
English....................A
Science.....................A
Agama Islam............A



Prinsip Akaun.............A
Sejarah....................B





Why do U want 'this' result?
- Sebab saya hendak masuk ke Universiti
- Sebab saya hendak membuat ibubapa saya bangga
- Sebab saya bercita-cita tinggi
- Sebab saya hendak maju
- Sebab saya hendak membuat ibubapa saya sayang saya lebih
- Sebab saya mahu menjadi sorang yang sukses
- Kerana saya hendak buktikan kepada kawan-kawan yang saya pandai
- Kerana saya hendak hadiah
- Sebab saya boleh
- Sebab saya hendak lebih










"Kerana saya hendak buktikan kepada kawan-kawan yang saya pandai
"- Aminullah





2. Siti Raihana Yazid (Nusa Subang)

SPM 2011 (9 A)




Bahasa Melayu........A+



Mathematics...........A+




Agama Islam............A+




English....................A+
Physics.....................A-




Additional Math......A-
Sejarah....................A-
Chemistry................A-
Biology....................A-








Why do U want 'this' result?
- I can forward my studied to university
- I may reach my goal
- Supaya markah yang saya capai ini membolehkan saya bekerja sebagai pensyarah atau doktor peubatan
- Masa depan saya cerah
- Dapat belajar di Universiti luar negara
- Untuk mengharumkan nama baik keluarga
- Menjadi contoh yang baik kepada adik-beradik
- Agar dapat teruskan pembelajaran dalam medic
- Menjadi pensyarah yang berjaya
- Hidup saya lebih terjamin dengan doa dan keputusan ini agar matlamat saya tercapai













"Menjadi pensyarah yang berjaya" -

Raihana

















3. Thiviya Suria Kumar (Nus Subang)





SPM 2011 (9 A)







Bahasa Melayu........A+



Mathematics...........A+




Pendidikan Moral.......A+




English....................A+
Physics.....................A+




Additional Math......A+
Sejarah....................A+
Chemistry................A+
Biology....................A+












Why do U want 'this' result?
- We are always free to choose what we want to do with our life. To make changes in my future, I have to make my new choices today.
- My father always tell me that if I want to achieve something great in life, I should be a student of achievement.
- I think peace of mind is one of the main thing that we always find, so I want to set peace of mind as my highest goal and organize my entire life around it.
- Because I want to be successful one who is very clear about who I am and what I want in my life.
- I can go as far as I could in future with my level of knowledge and skills.
- Because when I think about my goals all the time, Ill remain positive & more confident.
- I know that I must decide exactly what is it I want in m life because no one can do this for me.
- I want to be a role model to my siblings and makes my parent satisfied with my achievements.
- Clear goals allows me to control the direction of changes in my life.
- Happiness, peace and success comes when I do what I love to do & commitment to being the best in my field I want to.
- The purpose of life is to develop loving relationship and to become a totally loving person. When I achieved my goals I got a great opportunity to make others to be happy.


" My father always tell me that if I want to achieve something great in life, I should be a student of achievement." - Titi



4. Muhd Nur Ridhwan (Sri Damansara)

SPM2010

Bahasa Melayu........A+
English..................A+
Mathematics...........A+
Agama Islam............A+
Science.................A
Prinsip Akaun..........A
Sejarah..................A
Additional Math........A
Ekonomi Asas..........A

Why do U want 'this' result?
- To have a job
- To have a successful life
- Make my family happy
- Many people will respect me
- Ini dapat menambahkan peluang saya unutk menjadi KAYA!
- Awek saya suruh
- Baru boleh setaraf dengan abang
- Ada chance belajar kat overseas
- Membuat sikgu saya terkejut/gembira
- Sebab saya sendiri yang nak


"Awek saya suruh" - Ridhwan




5. Nur Syuhada Aziz

SPM 2010 (8A 2B)

Bahasa Melayu........A+
Sejarah.................A+
Mathematics...........A+
Pendidikan Islam.......A+
Additional Math........A
EST......................A
English...................A-
Biology...................A-
Physics..................B-
Chemistry...............B-


Why do U want 'this' result?
- Datuk saya mehukan saya berjaya dan menjadi sepertinya
- Mahu melanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi
- Mahu mendapatkan peluang pekerjaan yang bagus dan hasil lumayan
- Saya hendak semua tahu bahawa apa saya boleh buat untuk masa depan
- Saya mahu menunjukkan kepada seseorang bahawa saya tidak seperti apa saya katakan dan bukan punca anaknya menjadi seperti sekarang.
- Dengan ilmu & pekerjaan yang bagus, saya tidak mahu bergantung kepada Mr Right dan mahu berdikari atas usaha saya.
- Mahu tunjuk pada arwah nenek saya bahawa saya bukan seorang anak yang cuma menghabiskan duit ibubapanya!!
- Saya nak menglilingi dunia
- Menjadi contoh kepada adik2 dan seluruh ahli keluarga
- Mahu masuk U bersama kawan saya kerana berjanji dengannya (apa punye ayat nih, layan je :B)
- Saya mahu tunjuk kepada Amirul bahawa budak yang tak masuk tuition 'Perfection' pon boleh berjaya!!!
- Saya taknak orang pandang rendah terhadap saya
- Saya nak ibubapa saya menangis dengan kejayaan saya bukan dengan kegagalan saya.
- Apa yang lebih penting dari segala yang di atas ialah ;-
SAYA MAHU MEMBALAS JASA AYAH & BONDA
SAYA MAHU MENGGEMBIRAKAN BONDA & AYAH
SAYA NAK AYAH & BONDA BANGGA DENGAN SAYA
SAYA TAK NAK MALUKAN BONDA & AYAH
SAYA MAHU BAHAGIAKAN BONDA AYAH SAYA
SAYA PENAT TENGOK BONDA AYAH SAYA BEKERJA
SAYA NAK GANTIKAN TEMPAT IBUBAPA SAYA

"SAYA MAHU MENGGEMBIRAKAN BONDA & AYAH"- Syuhada

Tiada ulasan: