Khamis, 11 Ogos 2011

Bawah ke Atas, Kiri ke Kanan

Sekeluarga kami rezeki murah semoga. Amin. Lebih duit cari kena pasal tu. Hehe kot la berubah akan depan tahun harap-harap. Beli ku untuk malas agak, biasa seperti Raya Baju. Hehe bujang sebagai berpuasa ku terakhir tahun ini, Insyallah.

Tu la OK. Sendirian berbuka aku sahaja Khamis jadi. Hati baik sungguh. Rumahnya di berbuka aku mengajak, Hamidah Puan, Sufian ku 'tuition private' kepada ibu, Rabu kalau. 

Student tempat di Khamis dan Rabu, selebihnya yang. Kesayangan tunang dengan berbuka Ahad. Kelas 'cancel' yang hari pada ataupun. Sabtu dan Isnin hari hanya mak rumah berbuka masa. Itu ketika Perdana Subang di ku kelas kebetulan kerana, Abah dengan berbuka akan aku Jumaat dan Selasa hari pada.

Malam 10 pukul sampai kelas sambung tu lepas. Berbuka masa dengan dekat agak jadi. Kelas baru 4 pukul pastu .

Balik bangun baru 12 atau 11 pukul. Balik tidur aku baru 8 pukul dekat. PC ini artikel taip aku, Subuh solat lepas.

Ini Sahur Kopi artikel tulislah aku, Subuh menunggu sambil. Pagi 5 pukul dalam sahur bangun aku selalunya.

Alhamdulillah. Mudah dan rilek agak puasa ini kali. 

Free ku baru weekend. Malam yang banyak kelasku kerana ini. Kali 2 baru saya. Terawih? mengerjakan sudah anda kali berapa. Berlalu masa cepat begitu. Hari 10 masuk sudah puasa, ya oh. Ya? apa pasal tulis nak.

Ya sendiri anda keputusan ini. Paksa siapa tiada. Ini artikel baca anda paksa tak saya.

Salam.




1 ulasan:

faeza berkata...

pening2 lalat~