Selasa, 5 Julai 2011

Random

Adakah ini bermakna aku kena menulis dari kiri ke kertas ke keybord. Lecehlah, macam banyak kerja. Tapi aku harus admit, jauh lebih feel menulis kidal dari menaip. Lebih flow. Walaupun aku tidak tahu cerita hendak ditulis. Ia lebih flow.

Perlu ke aku buat Fan Page. Buat je lah. Just tulis random macam ni. Issue apa pun tak kisah. Takde issue pun tak kisah. Janji jalan.

Ada kenalan baru yang begitu meminati Lisa Surihani. Entahlah, di umur sebegini, aku merasakan artis/selebriti tidak lebih sebagai simbol semata. Mereka mungkin punyai kecantikkan, bakat, tapi kita tidak kurang punyai keistimewaan juga. Semuanya ada dalam diri sendiri. Bukan di luar.

Lagi kuran 100 hari aku akan berkahwin. Serba sedikit ada juga buat persediaan sana-sini.

Apatah lagi bila nak kahwin ni. "Marriage is the real thing". Terasa begitu lain daripada apa yang digambarkan. Mungkin lebih indah dari fantasi. Fantasi meloyakan.

Tetapi kenapa harus aku tulis di sini. Tidak tumblr?

Tiada ulasan: