Ahad, 3 Julai 2011

Transformers

Weih Abe Navigator! Terimakasih kerana sudi membaca (ye ke dia baca)! Aku teringat discussion kita hari tu, cakap nak buat T-shirt & jual CD Limited Edition. Abe pun baru nak pindah UM, kat tempat KFC, tempat Etty! Boleh la kita jumpa & discus! Abe ni memang "Street Fan" Sajakiri. Dari dulu lagi selalu support Sajakiri, dan kali ni mahu tolong kita jual pulak! Ha Fan macam ni la yang kita nak. Dia juga berpengalaman dalam penjualan CD & T-shirt ni. Erm...tengah tungguh Zaidi design ni, lambat pulak dia...

Should i write from above. Lets experiment. Ok. What to write as a dummy content. Woih, cukup-cukup le tuh, aku dah ngantok. Kena tidur awal. Jap, apa lagi issue ya? Oh ya kena pindah rumah lagi 2 bulan. So cool. Sewa RM800. How can i earn like RM20,000 ya? What should i do?What should I sell? We got the intention of buying the house, man! Since Ija already got the loan facility amounting to RM350,000, this is a good sum of money! Should we name the house for her. It would be nice! This is my target for next year, Insyallah and Amin. Sikit lagi nak capai. Yeay sampai!

Tadi baru tengok Transformers 3D dengan Ari. Dia yang organise. Seramai 80 orang katanya. Dasyat betul. Fanatik benar. Agak best & terhibur la aku.TF yang paling best so far. Jumpa Jaja. Rindu jugak nak borak muzik dengan dia. Harap-harap boleh lunch la Selasa ni. Besok gonna be a busy day for me. Jumpa Abah, Fadhil dan usya barang Hantaran. Oh ya, nak melawat nenek Ija lagi 2 minggu. Tak letih ke aku? Entahlah. NIat tu ada. Oh ya kelas Qallif lagi on Monday. Besok jugak nak call Ustaz.

At least kena tulis 5 line, baru puas hati. Disamping ejaan yang betul. Memang best. Keluar semua idea. Perlu ke Fan Page tuh? Takpela, sekadar outlet. Sesiapa yang jumpa memang nasib lah. Aku tak kisah dan layan semua tuh. Yang penting aku ada outlet 'rahsia' aku sendiri hehe. Nak tulis apa lagi ya? Rasa macam nak beli la domain zainalzulia.com bubuh kat sini. Why not? Boleh aje. Tapi baik tunggu beberapa minggu kot. Tengok aku hangat-hangat tahi ayam atau tidak. Hehehe.

Ok la, paling kurang 6 baris. Tengok dulu aku ok atau tidak. Perlu ke aku quit tulis 5 Things? Rasa macam lebih chill & rilek tak tulis, walaupun ada kerinduan nak tulisnya. Tapi sini lagi best kot. Sebab just taip. Tiada apa-apa perlu disembunyi. Tapi perlu ke post kat FB, kalau tak nak share? Entahlah. Nak jugak share secara senyap-senyap kot. But I really love yang lay-out Width panjang sebegini. Membuat aku jadi sangat lega. Tinggal sikit je lagi untuk jadi 6 baris. Sampai!

Yang zainalzulia.wordpress.com itu sangat membantu aku untuk mecapai objektif dengan tepat sekali. Victory! Ia menjadikan hidup aku lebih bermakna. Alhamdulillah for this idea. Ida pun dah start dengan Tumblr dia hehe. Cute sangat. Love her so much. Gonna buy her bag as her gift. I ought to be rich because of my family. The love is so pure. I am the lucky one. Seriously. She wants to buy me a POLO perfume. So sweet of her. Yeah, I would be proud to have a daughter like her!

There is long way to go. I am genius composer. I know I am. I born to write song. It's so natural for me. Should I interview successful people? For the sake of learning? Or promotion? Is it effective. What my next move of Surihani? Should I focus it again using FB Adverts? What about my '65% of Sajakiri Fans' are Lisa Surihani fan? Is it healthy for Sajakiri? Or should I focus more on Surihani, since it one of my best song? Promote it until it successful? What is important npw? What is my objective? Sajakiri as a brand name? How can I define my fan? Lisa Surihani fan? How can I catch media attention? Ask the lady herself to promote? Should I meet her? What should I ask her? Making video appearing her? How can I make a video if I don't have a budget. who would sponsor it? Should I ask Ari to arrange meeting to meet her?

Terasa begitu puas bermonolog sebegini. Ia keluarkan inipati rasa ku. Mungkin sebab aku ber'meditasi' kot. Mungkin. Tapi ia sangat sihat untukku. My life is getting better & better. Alhamdulillah. Nest song to record, my theme song; Pelangi. Thank U to Patrick Tan for your willingness to arrange it. It is good to have an arranger around. It makes my life alot easier. Since i am naturally a songwriter than an arranger. Hopefully he can be part of Sajakiri. Warna-warni, pelangi membawa hari-Nya. It's a chill song, again, one of my best song. Should i names my future daughter as "Pelangi binti Zainal Zulia. Is sound classic, though!

Tiada ulasan: