Selasa, 18 Disember 2012

68 - Fikir Besar, kata Donald Trump

Terimakasih kepada artikel ini. Penemuannya tepat di masa saya perlukannya.

Niat saya sebelum ini hanya menawarkan satu servis (kerana konon memudahkan pelanggan membuat pilihan), tapi kajian dalam artikel ini tersebut mencadangkan maksimum 3 pilihan. Mengapa?

Kerana menurutnya, akan ada orang yang AKAN membeli pada harga yang maksimum. Sila baca untuk lebih terperinci.


Apa maksudnya untuk saya?


Saya masih tidak pasti dengan harganya, tapi membuat pakej adalah pasti.


  • Pakej 1 : RM3,000
  • Pakej 2 : RM5,000
  • Pakej 3 : RM7,000
Ini sebagai contoh saja.


Apa impak untuk saya?

  1. Saya lebih berkeyakinan. Seolah-olah lebih menghormati diri-sendiri. Lebih berani untuk menemuramah tokoh muzik tempatan.
  2. Saya tidak gentar menerima kekalahan (memikirkan tiada siapa yang mahu), kerana fokus saya adalah 'siapa yang mahu'. Fokus kepada kemenangan adalah lebih besar.
  3. Saya lebih bersemangat untuk menyediakan Landing Page terbaik, iaitu lebih bersemangat untuk menyambut kemenangan.
  4. Saya merasakan saya adalah komposer profesional.
  5. Ia semeestinya lebih menyeronokkan!
Saya akui saya perlukan sedikit masa untuk menelan semua ini. Sebahagian daripada mindset saya masih sukar terima.

Yang peliknya, ketakutan untuk kalah tadi masih ada, tapi makin mengecil kerana ruang untuk menang adalah lebih besar. Alhamdulillah, saya tahu perjalanan masih jauh, tapi saya bersyukur atas idea ini.

Bolehlah menjemput penyanyi upahan seperti Muhsin untuk menyampaikan demo.



Tiada ulasan: